Volná pracovní pozice

Hledáme Back Office Managera pro mezinárodní společnost

Naším klientem je mezinárodní společnost působící v oblasti facility managementu, která se specializuje na správu budov, údržbu a optimalizaci pracovního prostředí.

Do jejich týmu hledáme schopného a pečlivého Back Office Managera, který bude podporou vedení společnosti a zajistí hladký chod administrativních procesů.

  • ID pozice: A552501

  • Typ: HPP

  • Start: ASAP

  • Praha

Co Vás čeká?

  • vyhledávání nových kontaktů a komunikace s nimi (zejména klienti, denní interakce, telefonáty)

  • příprava podkladů pro fakturaci – zpracování a kontrola faktur od dodavatelů
  • administrativa spojená s audity, ISO a směrnicemi – zajištění potřebné dokumentace
  • správa dokumentace BOZP a PO – kontrola správnosti, komunikace s odbornými osobami a úřady
  • podpora vedení společnosti (příprava podkladů pro kontrolní činnost mateřské společnosti, kontrola dodržování interních pravidel)

Jste organizačně zdatní, máte dobré komunikační dovednosti a nebojíte se výzev? Pak hledáme právě vás!

Co očekáváme od Vás?

  • Ideální kandidát má zkušenosti na administrativní či asistentské pozici, ale šikovný absolvent se zájmem o obor je také vítán.

  • Jazykové znalosti: Komunikativní znalost angličtiny (slovem i písmem) – angličtina je potřeba ke komunikaci s kolegy v zahraničí.
  • IT dovednosti: Uživatelská znalost MS Office.
  • Pečlivost, organizační schopnosti a schopnost dodržovat termíny

Co nabízíme?

  • Stabilní pracovní prostředí v mezinárodní společnosti.

  • Plný úvazek (HPP) a mzdu 45 000 – 55 000 Kč dle zkušeností.
  • Zaškolení přímo od vedení společnosti.
  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání.

HR Consultant
Jitka Jarošová

Telefon: +420 602 735 522
E-mail: jitka.jarosova@trescon.cz