Volná pracovní pozice
Hledáme Back Office Managera pro mezinárodní společnost
Naším klientem je mezinárodní společnost působící v oblasti facility managementu, která se specializuje na správu budov, údržbu a optimalizaci pracovního prostředí.
Do jejich týmu hledáme schopného a pečlivého Back Office Managera, který bude podporou vedení společnosti a zajistí hladký chod administrativních procesů.
Co Vás čeká?
-
vyhledávání nových kontaktů a komunikace s nimi (zejména klienti, denní interakce, telefonáty)
- příprava podkladů pro fakturaci – zpracování a kontrola faktur od dodavatelů
- administrativa spojená s audity, ISO a směrnicemi – zajištění potřebné dokumentace
- správa dokumentace BOZP a PO – kontrola správnosti, komunikace s odbornými osobami a úřady
- podpora vedení společnosti (příprava podkladů pro kontrolní činnost mateřské společnosti, kontrola dodržování interních pravidel)
Jste organizačně zdatní, máte dobré komunikační dovednosti a nebojíte se výzev? Pak hledáme právě vás!
Co očekáváme od Vás?
-
Ideální kandidát má zkušenosti na administrativní či asistentské pozici, ale šikovný absolvent se zájmem o obor je také vítán.
- Jazykové znalosti: Komunikativní znalost angličtiny (slovem i písmem) – angličtina je potřeba ke komunikaci s kolegy v zahraničí.
- IT dovednosti: Uživatelská znalost MS Office.
- Pečlivost, organizační schopnosti a schopnost dodržovat termíny
Co nabízíme?
-
Stabilní pracovní prostředí v mezinárodní společnosti.
- Plný úvazek (HPP) a mzdu 45 000 – 55 000 Kč dle zkušeností.
- Zaškolení přímo od vedení společnosti.
- Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání.